Alla inlägg under mars 2012

Av helena nilsson - 29 mars 2012 10:44

Nä dags att uppdatera lite då=)

Hatt en jobbig vecka för min lille kille som haft massa strul med sin astma.

Medicinerna har inte velat hjälpa han. :( Va inne i lund i lördags så han fick lite cortison o så tog dom en snabbsänka på han men de va bra så de va skönt. Blev lite bättre med hans andning så vi fick åka hem, men blev långt ifrån bra så i  måndags fick jag pratat med han läkare i ystad så det blev en runda in där o andas lite o sen fick vi utskrivit en till medicin till han, då jag inte vill stanna på sjukhuset över natten. sen i Tisdag blev det en runda till för andnings o cortison. O nu e han mycke bättre nästan helt bra.=) men ska fortsätta att medicinera han ett tag efter att han slutat rossla o hosta. !  usch vad jag lidder när min lille kille mår dåligt o dom e så hjälplösa. Dom kan ju inte göra så mycke o säga till vad som e fel.   Kärlken e oändlig o obeskrivlig !


Idag skulle de blivit en runda till sjöbo för en fika med Jenny =) Men fick ändra dag :( Men så e de när de kommer saker imellan ;) Får bli nästa vecka stället. Så idag ska här städas o tvättas lite ;) Hehe .


Vill bara va hemma idag iaf. Bara vara för mig själv o mina tankar. Har ju rätt mycke som snurrar i huvudet just nu faktiskt.. Så himla tradigt men de e sånt man får leva med.


Va rädd om de ni har för en dag kan de vara borta =)

Av helena nilsson - 27 mars 2012 12:56

Hejsan alla trogna läsare =) Sorry att jag inte skrivit här på ett tag..

Har skrivit på bilddagboken lite o sen har det va mycke med Theo o hans astma :(

Uppdaterar igen när vi e hemma =)


Hörs snart igen =) :P

Av helena nilsson - 20 mars 2012 20:08

Idag har finaste Sara vatt här umågts =) Altid lika trevligt o uppskattat !

Va en runda på boan, hittade väl inget speciellt igentligen ;)

Har äntligen fått tummen loss o bokat tid till en ny tattuering :) Längtar.

Vet på ett ungefär vad jag ska göra o hur den ska se ut men vet inte vart ;) Hehe

Det blir säkert jätte bra :D Litare på min tatuerare.


Forsatt trevlig kväll sötnosar ;) haha

=)

Av helena nilsson - 19 mars 2012 21:29

 

Muuummmmmmmmss   

Av helena nilsson - 18 mars 2012 21:48

Ja idag har de vatt fullt upp    Theo han e ju överallt nu. Drar sig runder o snart lär han krypa med som han håller på o drar upp benen, men har inte riktigt fått grepp om de   

Sena har de städats, rensats o vatt o kastat skit ! Har även haft syster med familj på besök  

Nu tittar vi på big brother o ska snart lägga oss o sova, ska ju till öppet hus imorron.

Imorron kommer bli en nice Måndag   


Soov gott folket.


Puss puss

Av helena nilsson - 14 mars 2012 17:45

LÄNGTAR   

Av helena nilsson - 13 mars 2012 15:29

Ett tag sen man skrev här ja.. =) men så e de.. Har ju skrivit lite i bilddagboken istället =)

Har haft en jätte trevlig helg =) Tog det lugnt med familjen i fredags o sen i lördags va det dax för att åka till sjöbo o fira Conny som blev 30 år =) Hade en jätte trevlig kväll o träffade massa trevligt folk folk o gamla vänner som man inte träffar längre..  :/  Så de va skoj o skoj hade vi =) I söndags åkte vi hem till min moster o umgicks o åta lite mat, somnade rätt tidigt på kvällen.


Blir så trött på ditt jävla tjafs hela tiden. Att du orkar fattar jag inte.

Fattar inte vart du får allt skit ifrån, rätt kul o läsa iaf =)

Jag vill inte bråka med dig men det e inte så lätt när du håller på som du gör !


Alltså en sak fattar jag inte... Hur kan du bara klanka ner på folk så som du gör?

Mår du så jävla dåligt att du måste klanka ner på de viset för att själv försöka må bra?

För det verkar inte bättre! Det e inte så konstigt att du inte e så omtyckt "längre" vännen när du beteer dig så som du gör mot folk !


 

Av helena nilsson - 9 mars 2012 15:19

Man kan inte både äta kakan o behålla den !



 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards