Alla inlägg under april 2012

Av helena nilsson - 23 april 2012 17:28

Vilket underbart o skönt väder vi haft idag =) Har vatt ute två omgångar idag o bara njutit.

Imorse gick vi till öppet hus för lite lek med barn o snack med dom andra mammorna =)

Det va ett tag sen så de va kul. Dags imorron igen ;) Theo tycker de e så kul.

Va en runda på boan med innan för att köpa insektsnycklar så jag kan sänka hans säng så han inte stupar av den när han vaknar.! Dom vi hade hemma passade inte :/ Så när han vaknar så blir de fix med de.

För övrigt flyter våra liv på som vanligt, snart sommar o den GILLAS starkt :P Hoppas på en händelserik sommar.

Har även beställt en ny mobil så nu längtar jag efter den :D Hihi.  Snart snart. Hoppas bara att jag blir nöjd med den!

   Saknar fasters fina flicka   

Av helena nilsson - 16 april 2012 20:42

vårkänslorna sprudlar o jag bara älskar de =)

Ge mig mera, mycke mera =)

Av helena nilsson - 13 april 2012 21:45

Älska inte i trägården, kärleken e blind men inte grannarna   

Av helena nilsson - 12 april 2012 18:03

Jaha då har halva denna veckan gått :)

Igår va de äntligen dags för den saknade föräldrargruppen =) Så kul o träffa dom andra mammorna o deras fina barn, så stora alla blivit o utvecklats som bara den =) Ful action på dom. Hehe.

Idag ahr de vatt rätt skönt väder fast solen kunde vatt framme lite bättre tycker jag.

Va ute o gunga lita innan. O det gillas skarpt av Theo, kan de va för att de kittlar i magen ;) Hehe.

Imorron blir de kanske en runda till syster ;)

Har börjat få tankar på att flytta tebax till Sjöbo. ;) Vi får se vart jag hittar lägenhet först :)

Längtar till nästa vecka =) Oh min "lille" kille på 8 månaders besiktning åsse ;) hehe

Ska bli kul o se hur stor han e nu. Har börjar ju trots allt växa ur vissa av sina 68 kläder. :)

Så nu har man ännumer kläder att sortera o sälja ;) Hoppas Sara får en pojk så jag blir av med lita ;) 

Nä, får gå o kolla om Theo vill vakna, snart dags för att sova för natten ju. <3


Puss & kram


 

Av helena nilsson - 8 april 2012 07:46

Hm, ja di va länge sen jag skrev lite här. Så ska updatera er lite grand...

Har väl igentligen inte gjort så mycke denna veckan som gått.  ;)

Igår åkte vi iaf iväg en runda till burlöv center, fick handlat lite grand, syrran o Olivia va osse med.
Så det blev en heldag där inne. Synd om dom små liven som blev lita rastlösa. Så när vi kom hem njöt theo av at få lov o krypa runder o dra o pilla på allt innan de var dags för at sova =)

Idag vaknade killen 10 över 6 o ville inte sova mer. Ja di va bara till o gå upp.  Så de blev kaffe med mamma som osse va vaken :O :)  Idag ska vi åka o fira påsk hos moster m. familj =) Himlans trevligt.

Sen får vi se vad veckan har o bjuda på. Ska iaf till föräldrargruppen, di va länge sen så det ska bli kul.


Glad påsk på er läsare ;)

Av helena nilsson - 2 april 2012 20:42

Måndag, ny vecka o ny månad =) Härligt...

Idag har Sabina vatt här o hälsat på =) Länge sen vi träfades o trevligt va de idag. Tack för besöket gumman. Sen kom jenny för at passa Theo medans jag åkte för att få gjort min tatuering :D  Blev verkligen super nöjd !
Sen blev de lite fika på bullen o bönan. Nu ligger jag i sängen o njuter av at de e kväll o snart sovdax för min del. ;) Man e ju lite trött på kvällarna eftersom man vatt uppe med killen sen 7 på morrnarna ;)

Imorron får vi se vad dagen har o erbjuda. Ska iaf en runda  till boan ...


Puss o kram vi ses på stan ;)

Av helena nilsson - 1 april 2012 20:40

Som liten lärde jag mig att man skulle dela med sig,

de e därför du nu leker med mina gamla leksaker


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards