Alla inlägg den 5 februari 2012

Av helena nilsson - 5 februari 2012 13:03

Ja då va det söndag igen =) Tiden bara springer iväg tycker jag..
Idag har jag sorterat kläder till lillen. Bytat upp kläderna till st 68 o sen sorterat dom kläder jag vill behålla till nästa bebis o sen dom kläderna som ska säljas eller nåt. =) Det blev ju en del på båda hållen ;) Hehe

Theo ligger o sover o har gjort ett bra tag =) Hoppas han snart vaknar så vi kan gå ut en runda.

Orkar inte bara sitta inne o glo o sen behöver han frisk luft =) Såvi får se vad som sker när hanvaknar.


Kul o se att jag redan har många besökare här ;)  Alltid skoj !


Blir så jävla arg på dig ! Att du inte bara kan fatta nåt. Hur jävla svårt kan de vara?

Du tror att detta e bra, men de e de fan inte längre. Antingen eller, finns inget mellanting !

Sluta tänk på dig själv hela tiden o öppna ögonen, så ser du att det finns fler folk,

allt kretsar inte runt dig alltid. !

Skulle vilja berätta för dig om läget men det känns inte så lönt ju.. Du fattar/bryr dig väl ändå inte ! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards