Alla inlägg den 6 februari 2012

Av helena nilsson - 6 februari 2012 18:06


Då va det ny vecka igen =)

Idag har vi umågts med Cilla & Lykke =) O mim lille kille börjar bli bättre, han rosslar inte lika mycke längre men dock fortfarande hes :( Men skönt att det e på bättringsvägen iaf =) O han tar medicinen jätte bra !

Nu har vi precis ätit mat o han ligger o sover, o när han vaknar så ska ha få bada lite som han älskar. Speciellt när han får stänka ner mig ;) Älskade lille prinsen!  


Jag fattar fan igentligen inte vad ditt problem e ! Har inte gjort dig nåt för de e inget jag orkar lägga energi på!

Du säger att du inte vill ha ovänner, varför då hålla på o göra sig ovän med folk ?  

 Inte för att jag bryr mig om att vi inte e vänner men det hade vatt kul o veta vad jag gjort dig!


Ibland bara älskar jag livet lite extra mycket  


Nu e kaffet klart så de ska vi dricka o äta en negerbulle   

  Bjuder på en GAMMAL bild   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards