Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Tankar.. !

Av helena nilsson - 13 februari 2012 10:45

Att läsa andras bloggar ger en verkligen tusen tankar på både gott o ont !

Läste precis en blogg o man bli arg varje gång man läser om nåt sånt !

Dom där äckliga kräken till killar som slår sina flickvänner o kvinnor över huvudet taget!

Jag fattar fan inte hur man har make till att bara ens tänka tanken o lyfta sin hand mot en tjej !

Ni e fan dom fegaste kräken som går/har gått i ett par skor! Ni förtjänar inte mycke i livet.

Har aldrig förstått vad man får ut av slag!? Nån som har en BRA svar kanske? E de makten över den andra människan som man e ute efter? Det enda man visar igentligen e att man e starkare i händer o inte fan i huvudet !

Känner/kände folk som har varit/är utsatta för kvinnomisshandlare :(  Tycker synd om alla som behöver gå igenom något sånt ! Känner med er ! :( Usch hade jag nånsin blivit utsatt av en sådan kille så hade jag gjort allt för att skydda mig själv o slå tebax så mycke jag hade kunnat sen hade jag aldrig mer tittat åt den människans håll o den jävlen hade fått ett fint straff tebax ! Hämnden e allt ljuv som dom säger !

 
 
Ingen bild

josse ullerholm

13 februari 2012 11:11

Önskar det fanns en gilla knapp på denna bloggen, men håller med dig i detta...

 
Graaadin

Graaadin

13 februari 2012 15:07

Den bloggen som du läst känner jag igen:)

http://annapuumbagraaadin.bloggplatsen.se

helena nilsson

13 februari 2012 21:26

Ja det förstår jag ;) Hehe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av helena nilsson - 25 mars 2015 21:37


   Min lycka         

Av helena nilsson - 31 oktober 2014 11:38

  Bilden säger allt just nu =)

Av helena nilsson - 25 september 2014 23:03


  En bild säger mer än tusen ord !       

Av helena nilsson - 19 september 2014 20:36


Igår åkte jag o Theo till mamma o stannade till idag. O när mamma jobbade passade vi på o umgås med Jenny =) Kul o träffas igen o få upp den vilande kontakten, snart kan vi umgås hur mycke vi vill igen =) Gammal vänskap rostar aldrig !  Innn ...

Av helena nilsson - 17 september 2014 20:46


Ja det e bara så jävla tröttsamt o höra/se på folk som inte har nåt vettigt o komma med. Folk som bara ska lägga sig i o peka finger :/ alla gör vi våra egna val här i livet oavsett vad folk tycker om dom, man ska själv vara nöjd o inte någon annan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards